Site icon דפים ירוקים

כל אחד יכול! הכל על ייחור צמחים

קרדיט תמונה: freepik

מי לא אוהב צמחים? יש בהם משהו נפלא שמכניס אור, צבע ורוגע לכל חלל שבו הם נמצאים. גם אתם יודעים זאת ולאחרונה מתחשק לכם להכניס הביתה צמחים חדשים, שיתרמו לאווירה. עם זאת, אין לכם זמן או תקציב להגיע למשתלה ולקנות זרעים או צמחים קטנים. ובכן, קיימת אופציה נפלאה שתעזור לכם להשיג את המטרה מבלי להתאמץ! ייחור צמחים מאפשר ליהנות מהם בקלות, בלי לצאת למשתלה ובלי להוציא את הארנק!

איך זה עובד ומה זה אומר בכלל? על כל אלו, נרחיב במאמר שלפניכם. ומי יודע, אולי בתום הקריאה תגלו שמדובר בתחביב של ממש, שעומד להעביר לכם שעות של הנאה!

 

מה זה ייחור צמחים ואיך זה עובד?

ובכן, ייחור צמחים הינו תהליך טבעי המתרחש בצמחים רבים, המאפשר ליצור צמח חדש על ידי ניתוק חלק מהצמח עצמו – גבעול, שורש או ניצן. כלומר על מנת לבצע ייחור בבית, יש לגזור עלה או גבעול במיקום נכון. על מנת לאפשר לו לגדול, יש להניח את הייחור בכוס מים או אדמה לחה, להמתין, ולקוות לטוב. ובפירוט:

 

צמחים משמחים!

כעת כשאתם יודעים עד כמה ייחור צמחים הוא קל ופשוט, זה הזמן להיפרד לשלום מהמשתלה וליצור לעצמכם בית מהחלומות, מלא באסתטיקה ירוקה ורגועה של צמחים שאתם אוהבים. זכרו לבדוק האם הצמח שנבחר לייחור אכן מתאים לו, ובמידה ויש בבית חיות מחמד – לוודא שהוא אינו רעיל או להציב אותו בנקודה אליה לא יוכלו להגיע. ייחור נעים!

Exit mobile version