Site icon דפים ירוקים

הדברת מזיקים בדשא

מזיקים וחרקים הם בעיה שכיחה שכל בעלי הבית מתמודדים איתה. מזיקים יכולים להוות מטרד והם יכולים גם להפיץ מחלות. כדי למנוע מזיקים וחרקים, עליכם לשלוט בכניסתם לבית או לעסק שלכם. הדרך הנפוצה ביותר היא להשתמש בתרסיסי הדברה, אך ישנן דרכים אחרות לעשות זאת גם כן. הנה כמה מהן:

– נקו את הרכוש שלכם באופן קבוע.

– התקינו מיסוך נגד חרקים (כמו וילן רשת נגד חרקים).

– נקו פסולת מהאדמה ובסביבת הבית.

שיטות הדברת מזיקים נפוצות 

בישראל, המזיקים הנפוצים ביותר בבית הם נמלים, ג'וקים ועכבישים. זאת, בעוד שהמזיקים הנפוצים ביותר בגינה הם שבלולים וחלזונות, נמלים, מכרסמים ועוד. בין אם מדברים על מזיקים כאלו או אחרים, ישנם סוגים רבים ושונים של שיטות הדברה המשמשות אנשי מקצוע כדי לסייע במיגור מזיקים מבתים וגינות. 

חלק מהשיטות הללו כוללות שימוש במלכודות, פיתיון, ביצוע ריסוס בגינה עם חומרי הדברה, שימוש בתנורי חימום או אורוות להרחקת חרקים בשעות הלילה, שימוש בטורפים טבעיים כגון גמל שלמה כדי לחסל מזיקים ועוד. אם אתם מחפשים חברת הדברה, דאגו להזמין חברה בעלת ניסיון מקצועי בטיפול במזיקים באזורכם.

מהם המזיקים והחרקים הכי נפוצים בגינות או בדשא?

חשוב להכיר מהם המזיקים והחרקים הנפוצים ביותר בגינות ובמדשאות לפני שאתם מזמינים מדביר. כמה מהמזיקים הנפוצים ביותר הם נמלים, זבובים, יתושים, עכבישים, דבורים ועש. סוגים אחרים של חרקים כוללים שבלולים, זחלים, טרמיטים ותולעים. בקלות אפשר להבין, שיש הרבה סוגים שונים של מזיקים בגינה ובמדשאה. ניתן לסווג את המזיקים הנ"ל לשלוש קבוצות עיקריות: חרקים, פרודניה ותולעים. שלוש הקבוצות הללו הן לא רק הנפוצות ביותר, אלא גם המטרידות ביותר בגינות ובמדשאות. 

פרודניה אינה מזיקה לבני אדם, אך היא עלולה לגרום נזק לצמחים על ידי התפשטות מהירה. בין אם תצטרכו הדברת פרודניה, הדברת עש או הדברת מזיקים אחרים, חשוב להזמין את המדבירים הנכונים למשימה. לפני שתזמינו חברת הדברה, צלמו את המזיקים ותשלחו תמונה למדבירים. כך תוכלו לוודא שיש למדבירים ניסיון עם סוג המזיקים שתקפו את הדשא שלכם. 

למה חשוב לקבל סיוע של מדביר מורשה להדברת מזיקים

ישנן דרכים רבות להדברת מזיקים בגינה ובמדשאות. אתם יכולים להשתמש בחומרי הדברה, ריסוס, חומרים כימיים ועוד. עם זאת, כימיקלים אלו עלולים להוות סיכונים בריאותיים כמו גם סכנות סביבתיות למערכת האקולוגית, לחיות מחמד ולגינה עצמה. וזו הסיבה לכך שחשוב לקבל סיוע של מדביר מורשה להדברת מזיקים. 

מדביר מומלץ להדברת מזיקים מכיוון שהוא רשאי על פי החוק לפזר חומרי הדברה בצורה נכונה. באופן זה, ההדברה לא תהווה סיכון לבני אדם או לסביבה. כך תוכלו להיפטר ממזיקים שתקפו את ביתכם או את גינתכם. 

קרדיט לאתר מדבירים פלוס על המידע: https://madplus.co.il

Exit mobile version