הדפסת תלת מימד לעסקים ופרטים

עיקרי הדברים:

העולם מתקדם בקצב מהיר ובצורה יוצאת מן הכלל, באופן בו דברים שעד לא מזמן שנחשבו למדע בדיוני הפכו להיות חלק משגרת היום יום שלנו. כיום, ניתן ממש להדפיס דגמים דיגיטליים מהמחשב לאובייקטים תלת מימד אמיתיים פיזיים! באמצעות כלים משוכללים המסוגלים לבצע הדפסה תלת מימדית, ניתן למעשה ליצור כל מודל ודגם שמתחשק – מודלים מיניאטוריים של בניינים, צעצועים, אב טיפוס למוצרים חדשניים, כלים מיוחדים לבית ועוד.

מדפיסים לכם איכות בתלת מימד

דרך חברת המימד הרביעי תוכלו לבצע תכנון והזמנה של פריטים העשויים בטכנולוגיית תלת מימדית מתקדמת, לעסקים ולחובבניים כאחד. כאן ניתן ייצר כל דגם ורעיון שאתם צריכים, הן לצרכים עסקיים כמו יצירת אב טיפוס ודגם ראשוני של מוצר לפיתוח ושיווק, הן לצורך לימודי כגון איברים גוף האדם להוראה ממוקדת ואיכותית יותר והן לצרכים אישיים כמו צעצועים, בובות ודמויות קומיקס אהובות.

מודלים מיניאטוריים לאדריכלים

טכנולוגיית הדפסה תלת מימדית יעילה ביותר עבור אנשי מקצוע כמו אדריכלים, מהנדסי בניין ומעצבי פנים הצריכים לקבל הדמיה ויזואלית ממשית לגבי הפרויקט שהם אמונים עליו. דרך המימד הרביעי ניתן לעשות הזמנה של בניית דגם ממוחשב הכולל סרטוט מדויק של הבניין או המבנה אותו רוצים להדפיס ולבחון מקרוב על כל האלמנטים ולהדפיס אותם לכדי אובייקט ממשי. חברת המימד החמישי מבינה את הדחיפות והנחיצות של בעלי מקצוע כגון אדריכלים, מהנדסי בניין ומעצבי פנים בכל הנוגע לפרטים הקטנים ודואגת עבורם למודל מדויק ואיכותי שישמש אותם לצורך הפרויקט שלהם.

הוראת הרפואה בדרך מתקדמת יותר

מרצים ורופאים העוסקים בהעברת הידע הרפואי לדור המחר של הרופאים והאחיות עושים מאמצים רבים על מנת להראות את המערכת המורכבת של גוף האדם באמצעות ספרים, מצגות וסרטוטים שלא תמיד ברורים ומובנים עד הסוף. המימד הרביעי מציעה למרצים שהיו שמחים להדגים באמצעות דגמים אמיתיים מתלת מימד של איברים ומערכות פנימיות של גוף האדם, ובכך להעביר את הידע החשוב הזה בצורה קלה יותר ויעילה יותר.

ניתן להדפיס ממש מודל של לב, ריאה, מוח, מערכת העיכול ועוד מגוון מערכות ואיברים בגוף האדם על הפרט הקטן ביותר!

לוקחים את היוזמה שלכם צעד אחד קדימה

ישראל ניחנה במוחות החריפים וביזמים עם כישרונות בכל התחומים כולם, אלו התורמים לכל התחומים כולם בארץ ובעולם עם החדשנות יוצאת הדופן של המצאותיהן. המוח הישראלי עולה כל הזמן על רעיונות חדשים לשיפור החיים בכל הבחינות, ויוצר כל הזמן מודלים חדשים של מכשירים וכלים שעושים את החיים טובים ונוחים יותר. באמצעות הדפסה תלת מימדית אפשר להוציא מן הכוח אל הפועל את הרעיונות המבריקים ביותר של הממציאים בישראל ולהפיח תקווה חדשה לעולם. אם יש לכם רעיון חדשני לצעצוע, מתקן, כלי או כל דגם ואובייקט אחר יעיל כזה או אחר, תוכלו לממש אותו באמצעות חברת המימד הרביעי!

 

 

אהבתם? שתפו עם החברים!
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!