כמה עולה דשא סינטטי וכיצד מתקינים אותו?

עיקרי הדברים:

דשא מלאכותי הוא טרנד ותיק מאוד בענף הדשא. זוהי דרך של "עשה זאת בעצמך", כדי להשיג חצר ירוקה ומפנקת, מבלי לשכור מעצב נוף או לבזבז זמן על תחזוקה רבה. דשא סינטטי עשוי מסיבים סינתטיים והוא נראה ומרגיש כמו דשא אמיתי.

עלות ההתקנה עשויה להשתנות בהתאם לכמה קרקע אתה צריך לכסות, ואיזה סוג של דשא מלאכותי אתה בוחר להתקין. מבחינת העלויות של דשא סינטטי, קודם כל אנחנו רוצים להזכיר לכם שבימינו האינטרנטיים יש מחירון לכל דבר ברשת. לכן, דבר ראשון שכדאי לעשות הוא לבדוק מחירון התקנת דשא סינטטי, מחירון דשא סינטטי בגוגל וכו'.

אז כמה עולה דשא סינטטי?

כפי שבוודאי כבר ניחשתם, מחיר דשא סינטטי משתנה ממקרה למקרה, ככה שחשוב להיערך תקציבית לפני ההתקנה עצמה. באופן כללי, בהחלט אפשר לעשות קצת סדר בבלגן ולציין כי מחיר דשא סינטטי נע בין 15 ₪ ל-50 ₪ ומעלה למ"ר.

כשאנשים ניגשים להתקנת הדשא, הם עשויים לבחור בסוגים הזולים ביותר, מה שלא תמיד יהיה בהכרח מומלץ. זכרו, הזול לעיתים עלול לצאת יקר. אם אתם רוצים להנות ממגע איכותי של דשא סינטטי נעים, השקיעו קצת יותר בהתקנתו ובסוגו.

דשא סינטטי התקנה, מחירים וכל מה שבין לבין

דשא מלאכותי פופולרי מאוד בבתים ובמשרדים. זה יכול להיות מותקן על ידי כל אחד עם קצת ידע והכלים הנכונים. לאחר שאתם מבררים כמה עולה דשא סינטטי, יהיה חשוב גם לבדוק כמה עולה ההתקנה שלו. זאת, במקרה בו אתם לא מעוניינים להתקין את הדשא בעצמכם.

עלויות ההתקנה של דשא סינטטי עשויות להשתנות בהתאם לגודל הפרויקט ולמקום מגוריכם. העלות הממוצעת לפרויקט קטן היא בסביבות 1,000 ₪ לדירת סטודיו ואיפשהו בין 2,000 ל-3,000 ש"ח עבור פרויקט גדול יותר.

מתי מחירי התקנת דשא סינטטי ישתנו?

זכרו, מחירי התקנת דשא סינטטי ישתנו בהתאם למרכיבים שונים, כמו למשל סוג המרצפות שלכם. אם המרצפות מאוד ישנות, סדוקות ועקומות, התקנת דשא סינטטי תהיה קשה יותר ובהכרח גם יותר יקרה.

דשא סינטטי הוא אופציה פופולרית עבור הרבה אנשים שיש להם חללים חיצוניים וכן גם פנימיים בבית. העלות יכולה להשתנות בהתאם לגודל וסוג החומר הרצוי. תהליך ההתקנה, לעומת זאת, דומה עבור כל סוגי הדשא הסינטטי.

אין מה לחשוש מדשא סינטטי

הרבה אנשים נמצאים בתפיסה מוטעית שהדשא או הגינה שלהם ייהרסו, כשהם יתקינו דשא סינטטי. זה לא נכון, מכיוון שהוא רק מוסיף יופי לחלל החיצוני שלך ואינו פוגע בצמחים או בעצים בשום צורה. כמו כן, דשא סינטטי לא מצריך תחזוקה אינטנסיבית, לא הדברת מזיקים באופן תדיר ולא השקיה מרובה או דישון. ואם יש כל כך הרבה יתרונות בדשא מהסוג הזה, איך עדיין אתם משקים כל יום את הדשא החי שלכם?

אהבתם? שתפו עם החברים!
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!