למה חשוב להדביר את הגינה לפני הקיץ?

עיקרי הדברים:

עונת האביב היא למעשה העונה שבה חרקים רבים מתעוררים משנת החורף שלהם, מתחילים לחפש אוכל ולהתרבות וזה נמשך גם בעונת הקיץ עד הרגע שמתחיל להתקרר והחרקים יתחילו שוב לבנות לעצמם מחסה או לחפש אחד בביתכם. הדברה לגינה לפני שמתחילה עונת הקיץ היא דבר מחייב כאשר רוצים לשמור על הגינה ממזיקים וגם על הבית.

 

שמירה על הצומח בגינה שלכם

אחת הסיבות החשובות לביצוע של ריסוס לגינה זו העובדה כי מזיקים רבים ניזונים מגידולי ירקות ותבלינים בגינה שלנו. אנשים שמגדלים ירקות ותבלינים הפורחים בעונת הקיץ, שותלים אותם כבר בתחילת עונת האביב ומצפים לגדילה שלהם ולתוצרת. כאשר לא מבצעים הדברה נגד מזיקים בגינה, אתם עלולים למצוא תוצרת שנאכלה על ידי החרקים השונים. מומלץ כבר בעונת האביב להזמין שירות הדברה מקצועי.

 

הגנה מפני מזיקים בבית

עם בוא הקיץ, יוצאים כל החרקים ממחסה החורף ומתחילים ללקט אוכל ממקומות שבהם הוא זמין. הבית שלנו הוא אחד המקומות שבהם קיים שפע של מזון והחרקים ששהו בגינת הבית, לא מהססים ונכנסים לחפש אוכל. כמו כן, כבר בתקופה זו הם מזהים את הבית כמקום מצוין להכנת המחסה לחורף ולכן מתחילים בבנייתו. נמלים, מכרסמים ועוד מיני חרקים מוצאים את הבית שלכם כמקום מושלם שבו יש את כל התנאים לרבייה בטוחה. ריסוס בחצר יעזור למנוע כניסה של מזיקים לתוך הבית.

 

האם כדאי לבצע הדברה גם בגינה וגם בבית?

בהחלט! הדברת מזיקים בגינה היא טיפול שימנע את כניסתם של החרקים השונים אליכם הביתה, אך אם חלקם כבר נכנסו לבית או שחלקם עוד שוהים במחילות שיצרו בתוך הבית שלכם, סביר להניח שבקרוב מאוד תתחילו לראות אותם יוצאים מהם. מזיקים בבית זה לא דבר נעים לאף אחד. המראה שלהם מגעיל את רוב האנשים וחלק מהחרקים ממש מזיקים לרהיטי הבית ולדיירים שבו. הדברה נגד מזיקים בבית היא פעולה שכדאי לבצע באותו הזמן שעושים הדברה בגינה.

 

כמה יעלה לכם להזמין הדברה לגינה ולבית?

העלות של הדברה לגינה ולבית משתנה לפי סוג החרקים, מצב הנגיעות שלכם והקושי להדביר אותם. טווח העלויות כיום נע בין 350 ₪ ל- 650 ₪ . המדביר שיגיע אליכם יזהה את סוג המזיק ואת מצב הנגיעות ויקבע את המחיר. כמו כן, הוא יסביר לכם את כללי הבטיחות בעת ההדברה ולאחר שיסיים. חשוב מאוד לשים לב שאתם מבצעים הדברה עם מדביר בעל רישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה. כך תוכלו לדעת בוודאות שהמדביר משתמש בחומרים איכותיים שמורשים לשימוש.

כותב המאמר – לידור יעקובי מחברת המדביר שמציל

לערוץ היוטיוב שלנו: https://www.youtube.com/channel/UCJTyfoJBZ-r56aiB2G7EKZg

אהבתם? שתפו עם החברים!
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!