למה חשוב לטפל במכרסמים בחצר?

עיקרי הדברים:

חולדות ועכברים הם סוג המכרסמים המוכר ביותר ואחד החששות של אנשים הוא מציאת מכרסמים בתוך הבית. הדרך למנוע כניסה של מכרסמים לתוך הבית היא באמצעות הדברת מכרסמים בחצר הבית ובמיוחד בכל אותם מקומות שהם אוהבים לשהות בהם כמו הביוב וגינת הירק.

 

למה חשוב שתטפלו במכרסמים שמצאתם בחצר?

מכרסמים שוהים באזורים לחים המספקים להם גם מזון. החצר והביוב הם אחד המקומות הראשונים שמספקים עבור העכבר סביבה לחה ושפע של מזון ושאריות מזון ולכן תמצאו רבים מהם בחצרות. עם בוא החורף, יתחילו המכרסמים לחפש מקום מחסה חמים ונעים שיספק עבורם את הסביבה שהייתה להם בימים החמים בחוץ.

הבית שלכם שנמצא צמוד לחצר, הוא האפשרות הטובה ביותר ולכן רבים מהם יבחרו להיכנס ולהקים שם את ביתם החדש. כדי למנוע כניסה של עכברים אתם חייבים הדברת עכברים מקצועית בחצר הבית שלכם.

 

מתי רצוי להזמין מדביר להדברת מכרסמים בחצר?

אם ראיתם עכבר בחצר או עכברים שיוצאים מהביוב, אלו סימנים ברורים שיש להזמין הדברה. כמו כן, ניתן להזמין מדביר לבדיקה של הביוב והנחת רעל בכניסה אליו כדי למנוע יציאה של עכברים וחולדות ממנו. פעולת המנע היא לא פחות חשובה מהדברה המתבצעת בפועל כאשר זיהיתם עכברים בחצר והיא גם זו שתמנע כניסה שלהם לתוך הבית שלכם.

 

האם חשוב לבצע הדברה של מכרסמים גם בבית?

הדברת חולדות בחצר ובבית זו פעולה שמבצעים כאשר מזהה המדביר כי קיימת נגיעות של חולדות גם בתוך הבית. אם ראיתם חולדה בחצר הבית או ליד הביוב, המדביר יבצע פעולת הדברה בחצר ויבדוק האם הוא רואה סימנים של חולדות הכוללים שתן שלהן, גללים או סימני כרסום במקומות שונים בתוך הבית שלכם. במידה ויראה סימנים אלו, יבין כי כנראה שקיימת פלישה של חולדות בבית שלכם ויחל בחיפוש שלהן לצורך לכידה.

 

מה הבדל בין הדברת מכרסמים לבין לכידה שלהם?

הדברת מכרסמים היא פעולה שבה יניח המדביר חומרי רעל בכל אותם מקומות שבהם עשויים להופיע עכברים כמו הביוב לדוגמא. חומרי הרעל הם חומרי מנע שתכחיד את העכברים העתידים להגיע אל הגינה או הביוב במטרה שלא יכנסו לתוך הבית שלכם.

פעולת לכידה היא שונה במהות שלה מפעולת הדברה והיא מבוצעת על מנת ללכוד את העכבר או החולדה ולשחרר אותם באזורי טבע רחוקים מהבית שלכם. לוכד עכברים מקצועי יעשה הכל על מנת לבצע לכידה ולא הדברה, שכן הלכידה היא פעולה אתית שלא פוגעת בחייו של המכרסם. הדברה בתוך בית תתבצע רק כאשר מצב הנגיעות הוא גבוה מאוד.

המאמר באדיבות חברת הלוכד

לערוץ היוטיוב של חברת הלוכד לחצו כאן

 

אהבתם? שתפו עם החברים!
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!