מה עושים עם קן צרעות בגינה?

עיקרי הדברים:

יש לכם בית פרטי הכולל גינה משלכם ואתם דואגים לטפח אותה מעת לעת על מנת שיהיה לכם נעים ונוח לשהות בה. מספר פעמים זיהיתם כי מסתובבות לכם צרעות בגינה והבנתם שכנראה היכן שהוא בגינה שלכם מסתתר קן צרעות. מה עושים ברגע שגיליתם קן צרעות בגינה שלכם? זה הרגע להזמין הדברת צרעות מקצועית.

 

איך ניתן למצוא בקלות את קן הצרעות בגינה?

זיהוי קן צרעות בגינה מצריך מעט ידע על סוגי הצרעות ומיקום הקן האופייני להן. יש צרעות שמקימות קינים על קירות של מבנים ומחילות מסוימות באזור המזגן או תריסי החלון ויש צרעות שהקן שלהן מסתתר בתוך האדמה או בצמוד לגזע של עץ. מדביר צרעות מקצועי מכיר את סוגי הצרעות השונים. הוא יגיע אליכם, יזהה את הצרעות שעפות אצלכם בגינה וילך לחפש את הקן במקום האופייני לסוג הצרעה שזיהה.

איך מתבצע הליך הדברת הקן?

הדברת צרעות בחצר היא תהליך המתבצע בשלבים. על המדביר ללבוש ביגוד מיוחד שמגן עליו מפני עקיצות. לאחר מכן, יעקוב המדביר אחרי הצרעות ויזהה את הקן. ברגע שבוצע הזיהוי והוא יודע היכן הוא נמצא בגינה, הוא יחל בריסוס הקן.

מטרת הריסוס להביא להדברתן של הצרעות על מנת שהמדביר יוכל לפנות את הקן בשלמותו. צרעות ידועות כחרק תוקפני ונקמני. ברגע שהן חשות איום, הן תוקפות בקבוצה וזה מאוד מסוכן. רק אחרי שהמדביר וידא שכל הצרעות הודברו, הוא יחל בפינוי הקן על ידי ניתוק שלו.

האם כדאי לבצע הדברה נגד צרעות עבור כל סוגי הצרעות?

רובנו וודאי בטוחים כי כל הצרעות מסוכנות לאדם, אך עובדה זו אינה נכונה במאת האחוזים. יש צרעות שלא נחשבות למסוכנות והן אפילו תורמות לכם בחצר כי הן אוכלות חרקים ומזיקים אחרים. הדברה נגד צרעות מומלץ לבצע כאשר המדביר זיהה כי מדובר בצרעה שהיא מסוכנת עבורכם. במידה וזה לא כך, אך מפריע לכם שמסתובבות לכם צרעות בגינה, תמיד תוכלו להזמין פינוי קן צרעות.

איך מתבצע פינוי קן צרעות?

פינוי של קן צרעות יתבצע בזהירות, גם אם לא מדובר בצרעה מסוכנת. המדביר ייגש בביגוד ממוגן אל הקן, ינסה לפנות אותו בשלמותו לתוך שקית בד מיוחדת שלא מאפשרת יציאה ממנה. מהגינה שלכם ייקח המדביר את השקית למקום אחר, מבודד מאזור מגורים וכך יבטיח שהצרעות ימשיכו את חייהן רק במקום אחר.

המאמר באדיבות חברת SOS צרעות

 

אהבתם? שתפו עם החברים!
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!