מעצבים את הגינה עם מוצרי גינון מהכל בו לגן

עיקרי הדברים:

יש לכם גינה ואתם מעוניינים לעצב אותה? כדי שתוכלו לבצע זאת באופן מקצועי, מומלץ שתכירו מספר מוצרי גינון איכותיים שבעזרתם תוכלו לעצב את הגינה ולהגיע לתוצאה איכותית.

 

מזמרה\מקטפת

מזמרה או בשמה הנוסף מקטפת היא כלי גינון שהינו חובה בכל בית שיש בו גינה. כאשר אנו מטפחים גינה, אנו שותלים בה צמחים, שיחים ועצים ובעונות הפריחה הם גדלים יתר על המידה ועלינו לקצץ אותם בצורה מקצועית על מנת לשמור על הגינה נקייה, נעימה ומעוצבת. בעזרת מזמרה מקצועית תוכלו לקצוץ את השיחים והענפים בבדרך פשוטה ותקינה שלא תהרוס אותם ותאפשר להם צמיחה נכונה.

 

מנקה לסוגים שונים של דשא סינטטי

אם יש לכם גינה ובה דשא סינטטי, כדאי שתדעו שדשא זה צובר לכלוך. כמו שבדשא טבעי יש לקצור את הדשא, כאשר מדובר על דשא מהסוג סינטטי, יש לנקות אותו אחת לתקופה. כדי לבצע זאת באופן פשוט, כדאי שיהיה לכם מנקה לדשא סינטטי המאפשר שאיבה של הלכלוך בקלות.

 

מכסחת דשא

אם בגינה שלכם יש דשא טבעי, חשוב שתדעו כי הוא צומח לגבהים וכן בכל תקופה של חודש עד שלושה, יש לכסח את הדשא. בגלל שתדירות כיסוח הדשא היא גבוהה, מומלץ שתהיה לכם בבית מכסחת דשא איכותית שתאפשר לכם לבצע את פעולת הכיסוח בעצמכם. זה יחסוך לכם קריאה לגנן בכל פעם.

 

חלוקי נחל

אחת הדרכים לעצב גינה באזורים שבהם אתם מעוניינים שלא תתפזר אדמה, היא באמצעות חלוקי נחל. אותם אבנים שאנו נוהגים לראות בחופי הים ובמיוחד בחופי הכנרת. חלוקיי הנחל מגיעות בגוונים לבנים, כחולים, אדמוניים ואפורים. המראה שלהן יפה ומוסיף מאוד לעיצוב הכללי של הגינה. היתרון של חלוקי הנחל זו היכולת לעצב אותן בצורות מיוחדות ולייצר מראה מוקפד בגינה שלכם.

 

אדניות לעיצוב הגינה

אדניות לגינה הן פריט עיצובי ומאוד פרקטי בגינה. ניתן לגדל בהן צמחי תבלין, ירקות ופרחים והן מוסיפות עניין ויופי. כיום מייצרים אדניות מעץ, מפלסטיק או מחרס בגדלים מגוונים. ניתן לעצב אזור עם אדנית אחת או שניים בגינות קטנות. בגינות גדולות ניתן אף יותר. כמו כן, אם יש לכם בגינה פרגולה, ניתן לרכוש אדניות נתלות שמוסיפות מאוד לעיצוב.

 

טרסות לעיצוב ערוגות

אפשרות נוספת לעיצוב של אזורי שתילה בגינה היא באמצעות טרסות עץ. טרסות אלו הן מעין גדר נמוכה מאוד של בולי עץ המחוברים אחד לשני והם מייצרים הגנה מעוצבת עבור השתילים שלכם. זהו פריט עיצובי מאוד מומלץ בגינות.

 

פסלי חיות

עוד פריט גינון נהדר לעיצוב הגינה הם פסלי חיות שניתן להניח במקומות שונים בגינה ולהוסיף קצת צבע שונה וססגוניות. תוכלו למצוא פסלים של ציפורים, זיקיות צבעוניות, צפרדעים, צבים, פטריות, לטאות ועוד שלל חיות ססגוניות.

המאמר באדיבות חנות הכל בו לגן: https://www.kolbogan.co.il/

 

 

אהבתם? שתפו עם החברים!
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!