בניית גדר אקוסטית בגינה

עיקרי הדברים:

גם מי שיש לו גינה מרהיבה ומטופחת מאד עלול לא ליהנות באופן מלא מהשהות בגינה וזאת כיוון שיש רעשים מהרחוב, מהשכנים, ממגרש ספורט סמוך, גן ילדים, בית ספר, כלי תחבורה בכביש, רכבת, מפעלים ועוד. כל בעל נכס מעוניין ליהנות בגינה שכל כך חשובה לו ולשלוות הנפש שלו ולכן הוא מחפש דרכים כדי ליצור שקט בגינה באמצעים שונים. האופציה הטובה ביותר היא הזמנה של גדר אקוסטית אשר תיצור חיץ בין הרחוב לגינה הפרטית והיא תחסום את כל הרעשים שמגיעים פנימה.

האופציה הטובה ביותר בנושא גדר אקוסטית היא גדר העשויה מפולימר וויניל. זוהי גדר קשיחה שאפשר להתקין באופן מודולרי על פי המידה הנדרשת. המגמה היא להתקין אותה סביב כל הבית, מקצה לקצה וכך יוצרים מעין חומה שחוסמת תהודה של כל מה שקורה מעבר לגדר. הגדר היפהפייה קיימת במגוון צבעים והלקוחות או מעצבי הפנים שלהם בוחרים את האופציה שהיא המתאימה ביותר בנראותה לגינה ולנראות החיצונית של הבית. בדרך זו הטקסטורה של הגדר יוצרת תחושת שייכות והמשכיות בין הבית לבין הגינה.

 

התקנה של גדר אקוסטית

גדר אקוסטית אפשר להקים בכל מקום ברחבי החצר הן בהרכבה מיוחדת על גבי האדמה בשטח, על בטון, בלוקים, או חומה. המראה היפהפה של גדר זו מוסיף יופי רב לחצר כולה. ייחודה של גדר אקוסטית היא בכך שהיא מתאימה לאקלים הים תיכוני ולכן הנראות שלה אינה משתנה, לא דוהה בשמש היוקדת ולא נפגמת מרוחות חזקות או גשמים חזקים. לאור זאת מדובר בפתרון אידאלי עבור בעלי הגינות.

 

רעשים מכל עבר

היתרון של גדר אקוסטית הוא שהיא חוסמת מעבר של רעשים בכל דרגה, הן אם מדובר בדציבלים נמוכים או גבוהים. החסימה המוחלטת מונעת חדירת קולות ורעשים של אמצעי תחבורה שונים שעוברים בסמוך לגינה, רכבת הצופרת, משאיות, אוטובוסים וכמות גדולה של רכבים נורמטיביים. מדובר ברעשים שהם משמעותיים מאד והם מפריעים מאד לאיכות החיים וגם יוצרים מטרד של זיהום אוויר.

על ידי התקנת גדר אקוסטית יוצרים מניעה של הדהוד קולות והגברת העוצמה שלהם כפי שקורה לעיתים כאשר הקולות שנשמעים ממרחק קצר, הופכים לצעקות ומפריעים מאד לאורח חיים נורמטיבי. זה קורה עקב קרבה למוסדות לימוד הן לקטנים והן לגדולים, ליד מגרשי כדורגל וכדורסל שילדים ומבוגרים משחקים בהם לאורך שעות בכל יום, כולל לעיתים בשעות הערב המאוחרות.

 

שלווה בגינה

הרצון העז להנאה מושלמת שהיא מרכז העניינים עבור המשפחה והחברים היא בעוכריו של מי שהגינה שלו ממוקמת ליד מקומות סואנים. אך כאשר מתקינים גדר אקוסטית הבעיה נפתרת לאור ההרכב הייעודי של הגדר. מהר מאד כולם מתרגלים לשקט ולשלווה בגינה היפהפייה ואפשר ליהנות מזמן של מנוחה, שקט וזמן מעולה עם כל האורחים.

מאמר בשיתוף https://www.acoustical.co.il

אהבתם? שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים בנושא:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!