השוואת מחירים מקצועית לפני קניית דשא סינטטי

עיקרי הדברים:

רוצים לרכוש דשא סינטטי? נפלא. איך מתחילים בכלל? על מה כדאי להסתכל? כמה זה עשוי לעלות? ומה ההבדל בין סוגי הדשא השונים? הנה מספר טיפים שיעזרו לכם בבחירה.

הדשא הסינטטי בישראל קיים כבר יותר משלושים שנים, מוצר שכיח בקרב בעלי הגינות, בתים ומקומות ציבוריים. ישנם יתרונות שהופכים את הדשא הסינטטי לעדיף על דשא טבעי רגיל.

 

יתרונותיו של דשא סינטטי

קרדיט תמונה: דשא קבוע

היתרון ככל הנראה, הכי גדול הוא שלא צריך להשקות אותו כלל ולא צריך לטפל ולתחזק אותו כמו דשא רגיל. הוא לא יגזול מכם כמויות של מים וזמן, לא יביא חרקים, ובעצם, לא ידרוש מכם שום טיפול כפי שדשא רגיל דורש. ניתן לשים את הדשא הסינטטי באזורים שדשא רגיל לא יוכל לצמוח בהם, כמו: בתים, גגות, מרפסות, מגרשים ועסקים. בנוסף, וחשוב – מחירי הדשא הסינטטי הנוחים הפכו אותו למאוד משתלם ולמוצר פופולרי ונגיש בקרב הישראלים.

 

דשא סינטטי – השוואות מחירים

על מה יש להסתכל בבחירת הדשא הסינטטי? הנה מספר טיפים אשר יעזרו לכם בבחירת העסקה המשתלמת ביותר עבורכם:.

צפיפות התפרים של הדשא הסינטטי

צפיפות התפרים בדשא הסינטטי היא בין 14,000 מ"ר ל25,000. צפיפות תפרים איכותית מראה על איכות המשטח וצפיפות הסיבים שיש בו. ככל שצפיפות יותר גבוהה כך גם הדשא עמיד יותר. בנוסף, כדאי לשים לב לכמות הסיבים שבדשא ולעובי שלהם.

כמות ועובי הסיבים שבמשטח

כפי שכבר צוין, ככל שהמרבד בעל משקל רב יותר וצפיפות הסיבים יותר גבוהה במשטח – הוא נחשב להרבה יותר איכותי ועמיד. יחידת המידה אשר בודקת את העובי והאיכות של הסיבים היא DTEX. כאשר מספר הDTEX גדול יותר, כך גם איכותו של המוצר יותר גבוהה. גובה DTEX ממוצע במשטחים של דשא סינטטי נע ברוב המקרים בין 6,000-11,000 בדגמים רגילים ומעל 13,000 בדגמים האיכותיים.

אורך הסיבים של הדשא הסינטטי

אורך סיבי הדשא מהווים גורם מאוד בנראות של הדשא. סיבים קצרים הם בין 25-35 מ"מ והם יתנו לדשא מראה קצוץ וטרי. סיבים באורך של 40-45 ס"מ נחשבים ליותר עמידים ויביאו לדשא שלכם מראה יותר פראי, או טבעי אם תרצו. אנו ממליצים לכם לבחור בדשא שאורך הסיבים שלו יהיה בין 25 ל-45 מ"מ, זה יבטיח לדשא שלכם איכות ועמידות לטווח ארוך.

ירוק במספר גוונים

בכדי להשיג את המראה הכי אותנטי עבור הדשא שלכם, שימו לב לסולם הגוונים של הדשא אשר אותו אתם רוצים לקנות – ככל שהוא יהיה יותר מגוון, הוא יראה יותר אותנטי. דשא טבעי מכיל גם גוונים של צהוב ושל חום, בנוסף על ירוק כהה ובהיר. מה שטוב בדשא הסינטטי הוא שמירת הצבע שלו כמו חדש לכל אורך השנה! אפילו יש גני ילדים אשר מזמינים דשא בצבעים יותר חיים כמו אדום, סגול או צהוב.

אל תשכחו גם את תקן הבטיחות

מייצרים דשא סינטטי איכותי בתהליכי יצור מאוד קפדניים אשר מעידים על איכותו של הדשא ותעזור לו להיות יותר עמיד מול נזקי מזג האוויר, שחיקה, בעירה ועוד. הגנת UV בדרגה 7 מבטיחה לכם עמידות בתנאי האקלים בארץ. יש לוודא שהמשטחים שאתם מתכננים לקנות עומדים בכל תקני הבטיחות הכוללים הגנה מפני השמש, שריפות ולא מכילים חומרים רעילים או מסוכנים. היבואנים אשר מהם אתם קונים את הדשא, יציגו לכם מסמכים המראים על תקני הבטיחות במידה ותרצו להיות בטוחים בכך.

 

אז איפה אפשר לקנות דשא סינטטי?

קרדיט תמונה: דשא קבוע

ניתן להשיג היום דשא סינטטי ברשתות השיווק, חנויות שמוכרות ציוד לגינה ולבית, משתלות, וחנויות לכלי בית ולא רק במקומות המיועדים לדשא סינטטי כמו בעבר. יש ביקוש רב לדשא הסינטטי בארץ ואיתו גדל ההיצע, לכן חשוב לבצע סקר שוק ותמיד לשאוף לפנות למקור ולא למשווק מיד שלישית או רביעית. אנו ממליצים לחפש את היבואנים המרכזיים שמומחים בתחום, הם יתנו לכם את כל התשובות שאתם צריכים כולל תעודת אחריות וגם שירות התקנה מקצועי.

 

אז כמה זה הולך לעלות?

אחרי שתבדקו שהדשא הסינטטי מקיים את כלל הפרמטרים שציינו קודם לכן, קחו לתשומת ליבכם שהמחיר של דשא סינטטי נע בין 15 -120 ש"ח למ"ר. סוג הדשא הפשוט ביותר יעלה בין 15-40 ש"ח למ"ר, סוג זה מומלץ לקנות במקרים אשר בהם לא מתוכננת דריכה מרובה על המשטח. סוג בינוני של דשא יעלה בערך 45-75 ש"ח למ"ר, והמחיר של הדגם היקר ביותר (פרימיום) נע בין 80-140 ש"ח.

 

הבחירה אשר הכי תתאים לצרכיכם

בסופו של דבר, הטיפ הכי גדול שיש לנו לתת הוא לבחור דשא אשר מתאים לצורך העיקרי שלכם, רמת השימוש והנראות העדיפה ביותר עליכם. אם תעקבו אחרי כל המאפיינים העיקריים עבורכם, תקבלו מוצר אשר ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר.

 

אז מה הסקנו על קנייה חכמה של דשא סינטטי?

ניתן להגיד שהרבה: המחיר הממוצע לדשא, איפה עדיף לקנות דשא סינטטי ובאיזו תקופת זמן. לסיכום – תיקחו בחשבון שאצל היבואנים ניתן למצוא מחירים נוחים יותר לכל אורך השנה. יש לשים לב שהדשא אכן משרת את המטרות העיקריות שלכם ויש לבדוק את המאפיינים שלו. מה שהכי חשוב הוא לבדוק את תקני הבטיחות שלו. אם אתם רוצים לוודא שהדשא לא ידהה עם הזמן תחת השמש, שהוא יהיה בטיחותי לילדיכם וששום סיגריה או אש קטנה מהמנגל שלכם לא תבעיר אותו.

 

אם אתם עדיין מתלבטים התלבטו איתנו

תמיד עדיף לקבל המלצה ממישהו שמומחה בתחום,  אם אתם עוד מבולבלים ולא יודעים באיזה דשא לבחור, אתם יותר ממוזמנים להתייעץ עם המומחים שלנו בדשא קבוע.

 

אהבתם? שתפו עם החברים!
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!