חובבי גינון – אלו הם כלי העבודה שאתם חייבים גם אצלכם

עיקרי הדברים:

בעוד שבעבר מלאכת הגינון הנסמכת על כלים מקצועיים וכל שכן מכניים, הייתה שמורה אך ורק לבעלי מקצוע, הרי שכיום גם בעלי בתים פרטיים עם חצרות מטופחות, בוחרים להמשיך את מלאכת הטיפוח השוטפת באופן פרטי, ומפעם לפעם להזמין גנן מקצועי שיבחן את העבודה וישלים את החסר.

אם גם אתם החלטתם שאתם רוצים להפשיל שרוולים ולטפח את גינכם באופן פרטי, הרי שריכזנו כאן את כל כלי הגינון הנדרשים שיאפשרו לכם להתחיל בעבודה עוד היום.

את המאמר הבא כתבנו בשיתוף יחד עם מותג כלי הגינון הנטענים SKIL המשווק גם כלי עבודה נטענים המתאימים למגוון רחב של צרכים עבור הקהל הפרטי. בהקלקה על האתר, תוכלו להתייעץ עם נציג טכני שיכווין אתכם אל המוצר שיענה במדויק על צורכיכם.

 

ציוד מגן

קודם כל אתם וודאי שלא רוצים להפוך את מלאכת טיפוח הגינה למועקה או למאורע שאתם חוששים מפניו מסיבות כאלו ואחרות.

כפפות הגנה על הידיים מפני קוצים וכן עקיצות שונות של חרקים שונים שעלולים להתחבא להם בין העלים הן בגדר חובה.

כמו כן מומלץ לחפש אחר בגדי גינון מקצועיים שיאפשרו לכם להגיע לגינה תוך שאתם ערוכים עם ביגוד שאינכם חוששים ללכלך אותו, וכן שיגן עליכם מפני מזיקים ומפני אזורים קוצניים במיוחד.

משקפי הגנה עשויים להיות בהחלט חלק בלתי נפרד מן הציוד שתרכשו, וזאת אם אתם מתעתדים לרכוש מסור שרשרת חשמלי לגיזום עצים, כמו גם מגזמת עבור העשבים שבגינה.

 

מזמרה וכלי גיזום ידניים

גיזום הצמחים וגיזום ענפים, פרחים מתים ועלים יבשים, הוא חלק בלתי נפרד מעבודת הטיפוח, וייתכן מאוד ותעשו בהם שימוש תכוף.

גיזומם של חלקים מתים בתוך הגינה יאפשר לכם לשמור על טריותם של העציצים השונים, הצמחייה ואף העצים והשיחים, ולטפח גינה יפה ומוריקה.

הקפידו גם כאן על ציוד הגנה במיוחד כאשר מדובר בכלי גיזום. ישנן כפפות ייעודיות העשויות חומרים חזקים אשר יגנו עליכם מפני חתכים כתוצאה מחוסר שימת לב.

 

כלי גינון חשמליים

ישנו מגוון רחב של כלי גינון חשמליים נטענים העונים במדויק על צורכי חובבי הגינון באשר הם.

במידה ויש לכם גדר חיה העשויה שיחים וברצונכם לטפח אותה מעת לעת, הרי שרכישת גוזם גדר חיה הוא בגדר חובה. מפוח עלים נטען אף הוא יכול להיות לכם לעזר רב והוא יסייע בהעפתם של העלים השונים כמו גם פסולת נוספת אל עבר אזור אחד אותו תוכלו לאסוף לערימה. מסור שרשרת חשמלי גם הוא יכול להיות לעזר רב, אך שימו לב כי זהו ציוד שמצריך מקצועיות רבה, שימת לב וזהירות יתרה.

ואת כל הכלים הללו תוכלו למצוא באתר של סקיל כלי עבודה וגינון חשמליים המספקת שלל מוצרים המבוססים על סוללת ליתיום נטענת.

אהבתם? שתפו עם החברים!
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!