כל מה שרציתם לדעת על טאבון גז לגינה

עיקרי הדברים:

תקופת הקורונה הפכה את כולנו לבשלנים, והסטנדרטים שלנו לאוכל שאנו צורכים בבית עלו ועלו, ולא פלא: תקופה ארוכה שלא יכולנו לצאת למסעדה טובה, ורובנו ישבנו בבית ללא מעש… אז מה עושים? מתחילים לבשל כמובן. תחום הבישול הביתי השתכלל לאין שיעור ויחד איתו גם "הדרישות" של הצרכנים. בשנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד גאדג'אטים ומכשירים ייעודיים לבישול ביתי שמביא את האוכל לרמה מקצועית. אם הגעתם למאמר הזה, כנראה שגם אתם מחפשים לשדרג ולשכלל את הבישול הביתי שלכם, ואתם מחפשים ספציפית טאבון גז לגינה. מזל שאנחנו כאלה נשמות טובות והחלטנו לכתוב על כך מאמר שלם על מנת לעזור לכם ולבחור את הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

 

טאבון גז לגינה – סוגי טאבונים

טאבון גז לגינה זה הוא אולי חלומו של כל חובב בצק. חווית האפיה בטאבון נותנת לבצק טעם אחר, טעם שקשה מאוד לקבל באפיה בתנור ביתי. כולנו מכירים את הטאבונים הגדולים במאפיות, ואת העונג הבלתי יתואר כשאוכלים פיצה, פיתה או לחם שהרגע יצאו מהטאבון. יאמי. עכשיו גם אתם יכולים להכין זאת ממש לבדכם בבית שלכם ולמקם אותו בגינה, לצד פייר פיט לגינה או לצד הפרגולה. אז איזה סוגי טאבונים ישנם?

  • טאבון עשוי נירוסטה
  • טאבון אבן
  • טאבון ברזל
  • טאבון פח פשוט

 

מה ניתן להכין עם טאבון גז לגינה?

אפשרויות הבישול והאפייה בטאבון גז לגינה הן בלתי מוגבלות! הרבה פעמים הקונוטציה הראשונה שעולה לנו כאשר מדברים על טאבון גז לגינה היא הכנה מהירה ואיכותית של פיצה שיוצאת ממש כמו במסעדה, או כל מיני מאפים למיניהם. אך בטאבון גז לגינה ניתן להכין הכל, החל מדגים, עוף, ירקות, צלייה של נתחי בשר, סטייקים, בישול ארוך לנתחים גדולים ואפילו עישון. ישנן טכניקות רבות לבישול ואפייה בטאבון, ותוך תקופת שימוש קצרה וחיפושים בגוגל תוכלו להתחיל להכין אוכל בטאבון גז לגינה באופן קבוע ולנסות טכניקות חדשות ומיוחדות.

 

טאבון גז לגינה – מושגים שכדאי להכיר

  • אבן שמוט – אבן השמוט מתחממת מהר מאוד ובכך מאדירה את אפקט החום וכן מייבשת את הלחות, האפקט שמעניק לנו את המאפים עם הבצק הקריספי מבחוץ ורך מבפנים. כמו כן, ההתחממות המהירה שלה היא מה שהופך את תהליך האפייה למהיר מאוד.
  • מבערים – בטאבון גז לגינה ישנו מבער מובנה שנחשב לרכיב המשמעותי ביותר בטאבון. המבערים עובדים בלחץ של 30 מיליבר, לחץ המתאים למערכת הגז הביתית, והוא נדלק בלחיצת כפתור.
  • בידוד – הטאבון מייצר חום אדיר תוך זמן קצר, אך החום הזה לא יהיה שווה הרבה ללא היכולת לשמור אותו בתוך חלל הטאבון. תפקידו של הבידוד הוא גם לשמור את החום בתוך שטח הבישול והאפייה של הטאבון וגם לשמור על המשתמשים מסכנה של כוויות. טאבון גז לגינה עם בידוד איכותי זה קריטי.

 

אהבתם? שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים בנושא:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!