כמה עולה פרגולה למרפסת?

עיקרי הדברים:

כמו בכל הדירות החדשות כיום, גם לכם יש מרפסת ואין לה הצללה וקירוי מהשמש והגשם, דבר שמקשה עליכם לשבת ולהנות ממנה. כיום יש מגוון פתרונות הצללה כאשר הבולט מבניהם זו פרגולה מעץ. כמה תעלה לכם פרגולה כזו למרפסת? על המחירים המוצעים בשוק נדבר במאמר הבא.

 

עלות חומרי הגלם לבנייה של פרגולת מעץ

כאשר בונים פרגולה, חומר הגלם העיקרי הוא עץ ואליו מתווספים מסמרים וברגים, צבע עץ ולפעמים גם בטון. העלות העיקרית היא על סוג העץ שבחרתם, הכמות שאתם רוכשים ממנו והאם מדובר בקורות עץ דקות או עבות.

רוב הפרגולות כיום נבנות מעץ אורן שנחשב לסוג העץ הזול ביותר עבור פרגולות. צבע העץ יחסית בהיר והוא מאפשר צביעה בכל צבע שתרצו. כמו כן, הוא נחשב לעץ רך ולכן קל לבנות איתו. עלות רכישת עץ אורן עבור בניית פרגולה יהיה בטווח מחירים של 1500 ₪ – 7000 ₪. טווח המחירים הוא רחב מהסיבה שיש פרגולות שבהן המבנה הוא צפוף ואז צריך יותר עצים ויש פרגולות שבהן משתמשים במעט עצים ואז המחיר יורד משמעותית.

 

עלות יום עבודה של בונה הפרגולה

מעבר לעלות של חומרי הגלם, קיימת גם עלות עבודה של הקבלן שיבנה עבורכם פרגולה למרפסת. חלק מהקבלנים יבקשו מחיר על כל העבודה וחלק מהם יבקשו עלות יומית. כאשר מדובר בעלות עבודה, טווח המחירים יהיה בין 1500 שקלים – 3000 שקלים. כאשר מדובר ביומית, טווח המחירים יהיה בין 400 ₪ ליום ועד 800 ₪ ליום. המחירים משתנים בין קבלן לקבלן.

מכל המחירים שהצגנו, ניתן להסיק כי עלות בנייה של פרגולה צפויה להיות בין 9000 ₪ ל-15,000 ₪ בהתאם לגודלה, חישוב חומרי הגלם וחישוב ימי העבודה.

 

בנייה של פרגולות בעלות נמוכה

כמו שהבנתם, בנייה של פרגולה מעץ עשויה להיות הוצאה לא קטנה, אך כאשר יהיה לכם אותה, אתם תגידו תודה שמצאתם פתרון הצללה וקירוי שהינם חזקים וקבועים. ובכל זאת, חשוב שתדעו כי יש כיום אפשרות גם לבנות פרגולות במחירים זולים יותר.

אחת אפשרויות להוזיל את מחיר הפרגולה היא להשתמש בפחות עץ. קבלנים שונים יוכלו להציע לכם פרגולה עם מבנה מעץ, כאשר מעליה ניתן להניח סנטף כהה שהינו חומר קירוי מצוין שעולה פחות מעץ. כאשר בונים את הפרגולה בצורה כזו, ההוזלה במחיר היא משמעותית ומגיעה לטווח של 2000 ₪ -5000 ₪ לכל הפרגולה כולל עלות העבודה. במרפסות קטנות שבהן אין באמת צורך במנה פרגולה הכולל המון עצים, בהחלט אפשר לבנות פרגולה כזו במחירים משתלמים במיוחד.

אהבתם? שתפו עם החברים!
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!