להזמנת שירותי גיזום וכריתת עצים – בחרו באומן הגיזום

עיקרי הדברים:

גיזום וגם כריתת עץ איננה פעולה פשוטה לביצוע ומאוד לא מומלץ לבצע אותה בעצמכם. כמובן שלא מדובר על קיצוץ או גיזום של ענף אחד או שניים בגינה, אלא על גיזום וכריתה של ממש. בביצוע של גיזום או כריתה באופן מקצועי, אנחנו מאפשרים לעץ להמשיך בתהליך צמיחה בריא ולא גורמים לו נזק.

כאשר מדובר על איזור ציבורי ולא גינה פרטית נדרשים אישורים מטעם המדינה, במקרים כאלה מומלץ מאוד להזמין גנן או גוזם בעל תעודת גוזם מומחה המבצע גיזום וכריתת עצים באופן חוקי ומקצועי. בחברת אומן הגיזום תוכלו למצוא אנשי מקצוע בעלי ניסיון של למעלה מ-15 שנים,
כך תהיו בטוחים שהעבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר, הן מבחינה בטיחותית והן מבחינה אסתטית.

חשיבות העצים הסובבים אותנו עצומה

העצים הם הגורמים לחמצן להיטהר, מהווים מקור צל בימים חמים (ובארצנו הקטנטונת לא חסרים ימים כאלה), משמשים כחומרי יסוד לבנייה ועוד. בשל חשיבותם הרבה של העצים, מחייבת מדינת ישראל, כמו מדינות רבות בעולם, אישור לפני גיזום ולפני כריתת עצים ואף פיקוח קפדני על אופן הביצוע.

כדי לקבל אישור לביצוע גיזום וגם כריתת עצים באיזור ציבורי, דורשת המדינה לדעת מספר נתונים: סוג העץ הנגזם, מיקומו, זמן הפעולת גיזום, פרטים אישיים של הגוזם, מדוע גוזמים את העץ ועוד מספר אלמנטים חשובים. אין מנוס מהבירוקרטיה המוגזמת בנוגע לתהליך גיזום  וגם כריתת עצים בישראל, שכן לעיתים עץ שאינו גזום כהלכה עלול להוות סכנה של ממש.

 

הקפדה על בטיחות בעת גיזום וכריתה

כאמור, כדי לבצע גיזום וגם כריתת בישראל נדרשים אישורים, אחת הסיבות העיקריות שבגללן בדרך כלל מאשרת המדינה לגזום עץ היא הבטיחות. ענפי עצים שגדלים ומתארכים עלולים להוות מקור סכנה להיתקלות על ידי ילדים, מבוגרים, נהגים וכו'.

סכנה נוספת היא שענפים שאינם גזומים כהלכה, עלולים להישבר, לקרוס על אנשים ולגרום לאסון של ממש. הסכנה השלישית והאחרונה בגינה בדרך כלל מבצעים גיזום וכריתה של עצים היא ענפי עצים שמגיעים לעמודי חשמל וכבלים ומסכנים את הסביבה.

חברת גיזום מקצועית לשירותי גיזום וכריתה

חברה מקצועית כמו 'אומן הגיזום', אשר מציעה שירותי גיזום וכריתה, יכולה לבצע למעשה מספר סוגים של גיזום, בהתאם למטרה המבוקשת. גיזום ענפים יכול להתבצע בכמה אופנים – בתחתית העץ, בצמרת או בהיקף שלו. כל גיזום כזה מוריד חלק אחר מהעץ ולמעשה מעניק לו צורה שונה.

הגיזום יכול להתבצע בשל סיבות אסתטיות או בשל סיבות בריאותיות (גיזום ענפים חולים). בד בבד, ניתן גם לבצע גיזום משורשי העץ – גיזום שורשים יתבצע, כאשר ישנם שורשים, שבמקום לגדול בתוך האדמה, פורצים החוצה. במצב כזה, השורשים עלולים להוות סכנה בטיחותית והסרת השורשים נעשית על מנת להסיר את הסכנה.

 

חברה מקצועית לגיזום הטוב ביותר

כפי שניתן לראות, הפעולות של גיזום וכריתה הן בעלות היבטים רבים, שיש להתחשב בהם, על מנת לבצע אותן באופן מקצועי – ההיבט החוקי, ההיבט הבריאותי, ההיבט האסתטי וההיבט הבטיחותי. חברה מנוסה ואמינה, כמו חברת אומן הגיזום, תיתן לכם מענה בכל פעולה הקשורה לעצים שלכם, בדרך הנכונה ביותר.

במהלך שנות פעילותינו הרבות, סיפקנו שירותים של גיזום עצים בגובה וכריתת עצים ללקוחות רבים ביותר והם יכולים להעיד על שביעות רצונם הגבוהה מתהליך העבודה של החברה. אנו מטפלים ביסודיות בכל שלבי העבודה הקשורים לעץ – החל מאבחון הבעיה או הצורך, דרך תכנון נכון של העבודה, תוך לקיחה בחשבון של כלל ההיבטים ועד לביצוע חלק ומהיר של העבודה המיועדת.

 

גיזום וכריתה עם פן אסתטי

כל עץ באשר הוא, בין אם הוא שתול בגינה פרטית ובין אם הוא שתול לנוי ציבורי תורם ליופי ולהדר. לעיתים ענפי העץ מתארכים ומתעקמים והדבר גורע מיופי העץ לכן חשוב לבצע גיזום עצים. עצים שענפיהם מסודרים, מטופחים ולא סבוכים אחד בשני מוסיפים לאסתטיקה והיופי של המקום בהם הם שתולים.

לכן לא תמיד גיזום וגם כריתת עצים הוא עניין של חיים או מוות, לעיתים מבצעים גיזום עצים ואפשרות של כריתת עץ מטעמי יופי ונוחות בלבד, מה גם שברוב המקרים, אם התהליך גיזום מתבצע באופן מקצועי הוא בריא לעץ וגורם לו להיראות טוב ומרשים יותר בנוסף ניתן להשתמש בחלקי העץ הגזום כעצים להסקה במהלך החורף.

 

אהבתם? שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים בנושא:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!