מה עושים כשאין ועד בית בבניין

עיקרי הדברים:

העבודה הרבה המוטלת על ועד הבית בבניין מובילה לכך שבבניינים רבים הדיירים נמנעים מלקיחת תפקיד זה. ההתעסקות הרבה בתחזוקה, בגבייה ובניהול השוטף לא תמיד זוכה להערכה ודורשת השקעה של זמן ומאמץ רב. 

מה עושים כשאין ועד בית בבניין? אל ייאוש, התשובות לפניכם. 

ועד הבית לא מתפקד

ועד בית לא מתפקד זוהי אינה תופעה נדירה וקרוב לוודאי שאם זהו המקרה אצלכם בבניין אתם חשים אותה באופן מיידי. ברוב המקרים, ייתכן וניקיון בסיסי של חדר המדרגות מתבצע אחת לכמה שבועות וחשבונות המים והחשמל ישולמו, אך שום דבר מעבר לכך. 

איך לזהות חוסר תפקוד

גינת הבניין מוזנחת 

כאשר אתם יורדים ללובי הבניין אתם יכולים להביט שאין גנן שמטפל בצמחים בגינת הבניין, הצמחים נבולים, עצים לא גזומים, ומערכות ההשקיה הפסיקו לעבוד.

 חדר המדרגות והלובי זקוקים לניקיון יסוד- 

פגישת דיירים אף פעם לא קורות – וכאשר צצה בעיה בבניין, הטיפול נמרח והופך למסובך ומורכב. כאמור, אם אתם מזדהים עם הכתוב כנראה כי ועד הבית שלכם לא מתפקד והגיע הזמן למצוא לכך פתרון. 

אין ועד בית בבניין- מה עושים?

אז הוחלט בין כלל דיירי הבניין כי הגיע הזמן לשינוי והחלפת ועד הבית והגיע הזמן למצוא פתרון איכותי ומהיר. כאשר ועד הבית עוזב ישנו חשש כי מציאת תחלופה מספקת עלולה לקחת זמן וכי ניהול הבניין ייפול בין הכיסאות.

עדיין צריך מישהו לגביית כספים, תשלומים לרשויות ניקיון הבניין וכדומה. 

הפתרונות לניהול ועד בית באופן הטוב ביותר

אם כך, במקרה והחלטתם כי הגיע הזמן לשינוי, עומדות בפניכם שתי חלופות. 

מציאת דיירים חדשים לתפקיד ועד הבית

כאמור, פתרון זה אפשרי אבל לרוב לא מיטבי. בבניינים בהם ועד הבית אינו תפקד כראוי, דיירי הבניין לרוב נמנעים מלהגיש מועמדותם ללקיחת התפקיד המורכב והמאתגר גם ככה. בחירות לוועד בית יכולות לקחת גם זמן רב עד שיוחלט על ועד המוסכם על כלל דיירי הבניין. 

חברת ניהול ועד בית חיצונית

זהו למעשה הפתרון הפופולרי והמומלץ ביותר להחלפת ועד בית באופן מהיר ואפקטיבי. חברת ניהול ועד בית חיצונית תדאג לניהול מקיף ומקצועי של כלל האלמנטים הדורשים בבניין ותספק מעטפת כוללת של שירותי ניקיון, אחזקה, וניהול בירוקרטי. 

קלינטון ניהול ואחזקה- החברה המתאימה לך!

ועד הבית לא מתפקד? נמאס לכם מבניין מוזנח ומלוכלך? קלינטון כאן בשבילכם!

אנו בקלינטון מספקים שירותי ניהול ועד בית ברמת הביצוע הטובה ביותר תוך התאמה אישית לצרכי הבניין ולדרישות הדיירים בו. אנו נמצאים בזמינות מלאה לפתרון כל בעיה ותקלה. הצטרפו למשפחת "קלינטון ניהול ואחזקה" ותהינו מבניין נעים, מתוחזק ומנוהל על הצד הטוב ביותר.  

 

 

אהבתם? שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים בנושא:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!