מלך ומלכה ליום אחד – נגשים לכם את החלום!

עיקרי הדברים:

כל ילד וילדה היו רוצים להיות מלך ומלכה, ולמרות שרובנו אינם מבני המלוכה אנחנו בהחלט יכולים להיות כאלה, לפחות ליום אחד – ביום ההולדת! ביום ההולדת אנו מוקירים ומעריכים את החברים ובני משפחה האהובים והיקרים והאהובים לנו, ומייחלים להם אושר, עושר ובריאות. כדי להראות להם עד כמה הם מיוחדים אנו מכינים להם זר פרחים לראש, כזה שיהיה צבעוני וססגוני ויבליט את הייחודיות והשמחה של היום!

כאן דרך האתר תוכלו לבצע רכישה של משלוחי פרחים לכל דבר ועניין -זרים לחתן וכלה, זר ליולדת, פרחים ליום טו באב וליום האהבה, וכמובן לרכוש זר לראש לכבוד ילדי וילדות יום ההולדת!

 

מאיזה פרחים להכין את הזר?

זר פרחים לראש לכבוד ילדי וילדות יום ההולדת צריך להיות מפואר ויפה, כזה שהילד או הילדה יתחברו אליו וירגישו שהוא מפאר ומהדר אותם. ראוי לבחור בצבעים שתואמים למין הילד – כחולים ולבנים לילדים, וורודים וסגולים לבנות, וכמובן אפשר להשתמש בצבעים "ניטרליים" אחידים שיכולים להתאים לשני המינים. יש כל מני סגנונות וצבעים לבחירתכם בשביל להכין זר לראש. יש זרים יותר צבעוניים עם צבע בולט וחזק, ולעומת זאת קיים עיצוב זר לראש עם פרחים בעלי גוונים עדינים מאוד בהם לבן הוא המרכיב הדומיננטי.

כאן באתר ניתן למצוא מגוון זר פרחים לראש לימי הולדת ולהזדמנויות אחרות בסגנונות שונים לפי העדפתכם. חלק מהזרים כוללים ענפים ירוקים ועלים שמוסיפים נופך טבעי המשתלב היטב עם הצבעוניות של הפרחים. זרים אלו יכולים להתאים במיוחד לשבועות, בהם ילדים יוצאים החוצה עם סלים מלאים בכל טוב, ובכך לחוג את חג הביכורים.

 

כמה זר פרחים לראש יעלה לכם?

זר לכלה, ליום ההולדת ולשבועות יכול לעלות בהתאם לאיכות ויוקרת הפרחים מהם הוא עשוי. בחנות האתר, הזרים עולים 109 שקלים, מחיר הוגן לכתרי זר לראש. ניתן להזמין זר לראש בגדלים שונים בהתאם לגודל הראש של החוגג או החוגגת.

 

זר פרחים לראש בעבודה עצמית

תוכלו כמובן להכין את הזר בכוחות עצמכם, אם יש לכם רעיון ופנאי לכך. תוכלו דרכנו להזמין פרחים יפהפיים שאתם חושבים כי הם יכולים להתאים לרעיון שלכם, ולהתחיל במלאכה. רק שימו לב שהזר יחזיק מעמד ויישמר על ראשו של האדם החובש אותו ולא ינשור ויבול, לבל ילך הכסף לפח. כדאי מאוד לעיין בנוגע לדרכים להכין זר פרחים לראש – מאילו פרחים הכי מומלץ, כיצד ראוי לשלב את הצבעים והגדלים, איך לצרף סוגים שונים של צמחים על מנת שהכתר ייעשה בטוב טעם ובצורה מפוארת והולמת את המעמד.

 

דואגים לכם לתפרחת מנצחת

כאן דרך האתר תוכלו להזמין עוד מגוון שירותים בנושאי פרחים – זרי פרחים לכלה ולחתן, זרים ליולדת, זרים לימי הולדת ולאירועים תרבותיים, עציצים ואגרטלים של צמחי חללים פנימיים לבית ולמשרד, כתרים לכלות, חוגגי ימי הולדת וגם לשבועות. אנו נדאג לפרחים והצמחים הטובים והאיכותיים ביותר שיגיעו עד אליכם במשלוח מהיר וללא פשרות!

 

 

אהבתם? שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים בנושא:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!