צמחיה מלאכותית – עולם חדש של עיצוב

עיקרי הדברים:

מאז ומעולם תחום העיצוב הסתייע בצמחיה המלאכותית לעיצוב מבנים, בתים, משרדים ומבנים מכל סוג וסגנון. צמחיה מלאכותית מאפשרת מגוון של סגנונות עיצוב המשרים אווירה של צמחיה טבעית ומביאים לא רק לאסתטיקה נעימה, אלא פסטורליות שלא מצליחה להגיע באמצעות אלמנטים אחרים בעיצוב, ומיד תגלו גם אתם כיצד אתם יכולים להביא את האווירה הזאת אליכם הביתה או למשרד.

 

טבע קצת אחר בבית

שילוב של צמחיה מלאכותית בבית או בבית העסק מאפשר להכניס אל החלל המעוצב את האוויר הפסטורלית של הטבע, בלי התחזוקה המאסיבית ובלי החשש מצמחים שינבלו. זהו ולמעשה הפתרון הטוב ביותר עבור מי שיודע שצמחיה טבעית פשוט לא תחזיק מעמד אצלו, ומאפשר עיצוב איכותי, צבעוני ומלא אווירה.

אם אתם בוחרים לעצב את הבית או את המשרד באמצעות צמחיה מלאכותית חשוב שתדעו שלא מדובר בטרנד חולף, אלא בסגנון עיצוב שכאן להישאר. לא רק בשל העמידות והתחזוקה שאינה דורשת מאסיביות גבוהה, אם כי בשל האיכות בעיצוב. הגיוון, הסגנונות המעניינים ובעיקר העובדה שאפשר לעצב באמצעותם כל חלל החל מסלון, חדר שינה, אפילו אמבטיות וחדרי שירותים ועד למשרדים גדולים וקטנים כאחד.

 

עוד דרך למראה אותנטי

אם לפני מעל עשור הייתם רצים למשתלה לעיצוב הבית בצמחים, או אפילו להעמיד צמחיה על המתחם המרוצף במרפסת או בגינה ולאחר כמה שבועות הייתם מגלים שאתם פשוט לא יודעים או לא מצליחים לטפל בצמחיה הטבעית כך שתחזיק לכם מעמד, אתם לא לבד.

כיום המצב הוא שונה לחלוטין, החדשנות בהחלט הגיעה גם אל עולם העיצוב ומאפשרת לכל אדם ואדם מוכשר ככל שיהיה בטיפול בצמחים, או לא מוכשר כלל, להשתמש בצמחיה המלאכותית לצורך עיצוב כל חלל ומבנה. יש יתרון משמעותי לכך שאנחנו מגיעים הביתה, למשרד או לכל לובי ומבנה ציבורי ורואים צמחיה צבעונית נעימה ואסתטית. ישנה צמחיה שהיא מלאכותית שקשה מאד להבדיל אפילו אם היא מלאכותית או טבעית, וזו הגדולה במוצר זה.

 

מה היתרונות בעיצוב באמצעות הצמחיה המלאכותית?

לכל מוצר יש את היתרונות והחסרונות שלו. כאשר מדובר על צמחיה מלאכותית ישנם בעיקר יתרונות העולים על החסרונות, כאשר החסרונות הן פשוט העובדה שהצמחיה אינה טבעית, לחובבי הטבע בעוצמתו בחלל הסגור או הפתוח. מעבר לכך, יש לא מעט יתרונות, אך הנה שלושה מרכזיים:

  • עמידות בתנאי אקלים משתנים

הבחירה בצמחיה המלאכותית בין אם למרפסת, בין אם לגג ובין אם לחדרים שטופי שמש היא בחירה איכותית. אנחנו יודעים שזה ישמע אירוני שחשוב שצמח יהיה עמיד לתנאי אקלים משתנים, אך החיסרון של צמחיה טבעית הוא שהצמחים הטבעיים לא יכולים באמת להיות עמידים בפני גשמים עזים, או חום קיצוני. יחד עם זאת, צמחיה שהיא מלאכותית עמידה בפני כל אלו, ובישראל שלנו הקטנה והחמימה רוב עונות השנה הן חמימות פרט לאולי כמה ימים קרים וגשומים, וחשוב לתת את הדגש על העמידות ברכישת המוצר.

  • עיצוב מגוון

זה לא סוד, צמחיה מלאכותית מאפשרת מגוון אדיר של עיצובים הרבה מעבר לצמחיה הטבעית בעיקר בשל העובדה שהיא לא מוגבלת באפשרויות שהטבע מציע, וזה נכון, הטבע מציע לא מעט אפשרויות. אך עדיין טוב לדעת שיש לא מעט אופציות לבחירת העיצוב. תוכלו למקם צמחיה שהיא מלאכותית על מדפי ספריות מתכת מעוצבות ללא חשש שאלו ירטיבו את הרהיט, או על שולחן קפה מעץ וליהנות מאווירה פסטורלית ומעוצבת באלגנטיות ואצילות.

  • תחזוקה

אם אתם פחות בניין של תחזוקת צמחים טבעיים כי אתם פשוט יודעים שהם ינבלו או יקמלו, הצמחייה המלאכותית היא בדיוק הפתרון בשבילכם. התחזוקה היחידה שיש לבצע היא ניקיון בסיסי באמצעות מטלית לחה, ואפילו ללא חומרי ניקוי.

חברת מג'יק מומנטס נולדה בשנת 2003 מתוך אהבה למקצוע ולאנשים. השילוב של האהבה הזאת יוצרת הנגשה אמיתית ומרגשת של שיווק מוצרי נוי בסיטונאות לקהל הפרטי וגם לקהל העסקי בפריסה ארצית ועם שירות ברמה גבוהה, ומקצועיות ללא דופי. ביחד, נוכל להגשים לכם את החלומות ולהפוך את הבית או בית העסק למקום שתמיד רציתם לשהות בו.

אהבתם? שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים בנושא:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!