ריסוס לגינה באמצעות חומרים ירוקים

עיקרי הדברים:

ריסוס לגינה באמצעות חומרים ירוקים הפך פופולרי במיוחד בשנים האחרונות בשל המודעות של רבים לאיכות הסביבה. היום רבים מעדיפים לעשות שימוש בחומרים ירוקים על פני חומרים כימיקליים הכוללים רעלים- כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

מהי הדברה באמצעות חומרים ירוקים?

הדברה באמצעות חומרים ירוקים הידועה בתור הדברה ירוקה היא הדברה הכוללת מגוון שיטות וטכניקות לביצוע הדברה ללא שימוש ברעלים או חומרים כימיים אחרים המסוכנים לבני אדם וחיות מחמד. ככל שעברו השנים ניתן לראות חומרים ידידותיים לסביבה שאינם כוללים רעלים ונחשבים לאופציה על מדבירים רבים.

מה ההבדל בין הדברה ירוקה להדברה כימית?

ריסוס לגינה בעבר התבצע באמצעות חומרים כימיים והיום רבים מהמדבירים עושים שימוש בחומרי הדברה ירוקה. כעת נעמוד על ההבדלים בין שיטות ההדברה השונות:

מזיק לבריאות: חומרים כימיים נחשבים מזיקים לבריאות ומסכנים את האנשים ובעלי החיים בשל ריכוז הרעלים הגבוה, זאת בהשוואה לחומרי הדברה ירוקים שאינם כוללים רעלים אלא עשויים מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה.

קצב התפרקות: בהשוואה לחומרים כימיים שקצב ההתפרקות שלהם בטבע איטי למדי והדבר מסכן את בני האדם ובעלי החיים, כאשר מדובר על חומרי הדברה ירוקה קצב ההתפרקות מהר יותר ואין כל סכנה לבני אדם ובעלי חיים.

לא באים במגע עם הצמח הנגוע: חומרי הדברה ירוקה לא באים במגע עם הצמח הנגוע ואינם מחלחלים אל הקרקע ואל מי התהום.

עדינות: חומרי הדברה ירוקה נחשבים עדינים יותר ומזיקים פחות לסביבה. מדובר על חומרים מן הצומח המכונים בשם פרטרואידים.

אינם מותרים לשימוש: היום ישנם חומרי הדברה כימיים כמו זרחן אורגני שאינם מותרים לשימוש בניגוד לעבר.

פגיעה אך ורק במזיקים: חומרי הדברה ירוקים פוגעים אך ורק במזיקים ולא בבני אדם או בעלי חיים ולכן אין כל חשש לעשות בהם שימוש. לכל מזיק יש את החומר המתאים עבורו ופוגע בו וכך אין פגיעה באנשים.

מכאן, אין כל ספק כי בשל השינוי החל היום במרכיבים של החומרים רבים מהמדבירים בוחרים לעשות שימוש בהדברה ירוקה על מנת לאפשר לאנשים להרגיש בטוחים יותר וללא כל חשש מפני חומרים המזיקים לסביבה. התפתחות החומרים הביאה לכך שהיום ניתן לבצע את ההדברה במהירות ויעילות רבה ולשמור על הסביבה.

 

האם הדברה ירוקה בטוחה לשימוש?

נשאלת השאלה האם הדברה ירוקה בטוחה לשימוש בהשוואה להדברה כימית- התשובה היא כן, בהחלט. מדובר על הדברה בטוחה לשימוש מפני שאינה כוללת חומרים כימיים. עם זאת, ההמלצה היא לא לשהות במקום במשך ההדברה אלא לעזוב את המקום לזמן קצר ולאחר מכן לחזור למקום בבטחה.

אחרי שהבנתם את היעילות של הדברה מסוג זה בהשוואה להדברה כימית, נשאלת השאלה מה לגבי המחיר? חשוב לציין כי המחיר נקבע בהתאם לפרמטרים שונים כמו סוג החומר, גודל הגינה, היקף המזיקים ופרמטרים נוספים ולכן חשוב ביותר לבחון היטב את היצע החברות בטרם קבלת ההחלטה לגבי חברה כזאת או אחרת שתגיע למטרת ריסוס של הגינה.

מחיר של הדברה ירוקה לגינה מתחיל החל מ300 שח ומעלה. עם זאת, חשוב ביותר לא לבחור את המדביר הראשון שאתם רואים אלא לבצע השוואת מחירים מקיפה טרם הזמנת המדביר. ביצוע השוואת מחירים מקיפה תוך התייחסות לפרמטרים הנ"ל תסייע לכם לבחור את החברה האיכותית ביותר שתעמיד לשירותכם את צוות המדבירים המקצועי ביותר. צוות המדבירים ימסור לכם הערכת מחיר כבר בשיחה המקדימה וכך לא תמצאו את עצמכם מופתעים ותהיה לכם האפשרות לדעת בדיוק כמה תעלה לכם ההדברה בגינה.

 

המאמר באדיבות מדבירייטינג  https://madbirating.co.il/

אהבתם? שתפו עם החברים!
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!