איך פותרים נזילות בגינה?

עיקרי הדברים:

זהו סיפור על אישה שגילתה שהגינה שלה דולפת. היא הסתכלה על הדליפה וראתה חור קטן בקיר. היא הלכה לחנות וקנתה קצת צבע לבן ואז צבעה מעל החור. אבל, לאחר שסיימה לצייר, היא שמה לב שעדיין יש נזילות בגינה שלה. לאחר מכן החליטה האישה לחזור לחנות ולקנות עוד צבע כדי שתוכל לכסות את כל החורים. גילוי רטיבות בגינה עלולות להיות קשות לאיתור והרבה זמן מבוזבז על משימה זו. בעזרת סיוע בינה מלאכותית, מציאת נזילות בגינה הופכת קלה יותר. איתור נזילות אינו משימה קלה עבור בני אדם שכן הוא דורש הרבה זמן ומאמץ. כלים אלו מאפשרים לזהות נזילות תוך שניות מבלי צורך לבזבז שעות בניסיון לאתר אותן באופן ידני. חברות מסוימות משתמשות בכלים הללו כאשר הן צריכות למצוא נזילות במתקן שלהן או אפילו לזהות היכן צריכת המים שלהן עולה בגלל דליפות.

גילוי רטיבות

גן הוא מקום בו נמצאים שלווה ורוגע. זהו גם מקום בו ניתן לחוות את הטבע. ככזה, נזילות בגינה עלולות להזיק לבריאות הצמחים ובעלי החיים שחיים בה. נזילות בגינה נגרמות עקב צנרת שבורה, שחיקת קרקע או נזילה של מערכות השקיה. כל הדליפות הללו עלולות לגרום לנזק לצמחים ובעלי חיים כאשר הן לא מתוקנות באופן מיידי. ישנם כלים רבים זמינים לאיתור נזילות בגינה כמו מדי מים ומדדי לחות בקרקע אך כלים אלו לא תמיד עובדים כמצופה. על מנת לגלות היכן מתרחשות דליפות, חשוב להשתמש בעיניים שלך וכן בכלים אחרים כמו גלאי מתכות או מצלמת אינפרא אדום נזילות בגינה הן בעיה נפוצה איתה מתמודדים בעלי בתים רבים. אם נזילה לא מתגלה בזמן, היא עלולה לגרום לנזק חמור לרכוש. הרבה אנשים פונים לאנשי מקצוע לעזרה כאשר יש להם דליפות, אבל אולי זו לא תמיד האפשרות הטובה ביותר. ישנם כמה פתרונות עשה זאת בעצמך שאתה יכול להשתמש בהם כדי לזהות ולתקן נזילות בעצמך. אתה רק צריך להיות מסוגל לזהות מהיכן מגיעים המים ולדעת כמה זמן יש לך לפני שהבית שלך ייפגע מהנזילה.

נזילות בגינה

נזילות בגינה הן בעיה נפוצה לבעלי בתים. הם יכולים להיגרם מסיבות שונות, כגון שחיקת קרקע, ניקוז לקוי ושורשים. על מנת למנוע נזילות בגינה שלכם, עליכם לזהות את מקורות המים ולוודא כי הם מטופלים. אם יש לך גינה עם מערכת השקיה, ייתכן שיהיה קשה לאתר את מקור הנזילות מכיוון שיש מספר צינורות העוברים ברחבי האזור. כאן נכנס לתמונה כלי AI כמו Garden Leak Locator. הכלי משתמש בחיישנים המזהים שינויים ברמות הלחות ובגלי קול כדי לגלות מהיכן מגיעה הדליפה. הגינה היא מקום טוב להתחיל בו לחפש נזילות. אתה יכול להשתמש בצינור או דלי כדי לבדוק את האדמה, אבל אם אתה רוצה למצוא את הנזילה, תצטרך כף לגינה. ראשית, חפרו סביב האזור החשוד עם המגבת שלכם וראו אם אתם יכולים למצוא אדמה לחה. אם זה יבש, אז מצאת את הנזילה שלך!

אהבתם? שתפו עם החברים!
מאמרים נוספים בנושא:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!