ניקוי גינה מחיר

עיקרי הדברים:

ניקוי גינה מחיראם אתם שוקלים להיכנס אל בית חדש, אך מתלבטים אם לעשות זאת בגלל הגינה המוזנחת שקיימת בחצר הבית – דעו כי בעזרת שירות ניקוי גינה מקצועי הגינה תהפוך להיות יפה, נקייה, אסתטית ונעימה למראה. כדי שתדעו מה השירות כולל ולמה כדאי לשכור את שירותיהם של המומחים בתחום, ריכזנו מידע שחשוב לדעת כל כך.

מה החשיבות של ניקוי גינה?

כשם שניקיון ואסתטיקה חשובים בתוך הבית, כך גם בנוגע לגינה שנמצאת בחוץ. שהייה במקום נקי ואסתטי היא נעימה יותר, וכמובן טובה יותר לבריאות כיוון שהצטברות של לכלוך ופסולת עשוי לפגוע בבריאות – לדוגמה פסולת המעלה גזים רעילים, בעיות טחב ועובש העשויים לפגוע במערכת הנשימה. נוסף לכך, פסולת שנמצאת במרכז הגינה עשויה להוות מכשול מסוכן לדיירי הבית והמבקרים שמגיעים.

ניקוי גינה מחיר – מה הוא כולל?

כדי ליהנות מגינה נקייה, מטופחת ואסתטית שכיף לשהות בה מומלץ לשכור את שירותיהם גננים וחברות גינון מנוסים בתחום. אנשי מקצוע אלו ידאגו לטפל בגינה המוזנחת באופן מקצועי תוך ביצוע מגוון פעולות לניקוי וסילוק הפסולת. מחירי שירותי הניקיון משתנים מחברה לחברה, ותלויים בסוג העבודה ושטח הגינה הזקוקה לניקיון. שירותי הניקיון כוללים עבודות שונות של ניקוי גינה, עליהם נפרט בקצרה בהמשך.

ניקוי גינה מעשבים שוטים

ישנם צמחי בר הגדלים באופן חופשי בקרקעות טבעיות, גם אם מדובר בגינה פרטית שצומחים בה צמחים מסוגים שונים שנשתלו בה במיוחד. מדובר לרוב על עשבים שוטים שמפריעים לצמיחתם התקינה של השתילים שהונחו בגינה, נוסף על פגיעה בנראות הנקייה והאסתטית של שטח הגינה. שירותי ניקוי גינות כוללים בין השאר גם ניקוי של עשבים אלו על ידי ניכושם באופן נקודתי, והוצאתם מהשורש כך שלא ימשיכו לצמוח בגינה ויוסרו לאלתר.

ניקוי, גריפה ופינוי עלים מדשא

עונות מעבר מאופיינות בשינוי של תנאי האקלים, דבר המשפיע מאוד על הצמחייה הגדלה בטבע וכמובן בחצרות וגינות פרטיות. בעונת הסתיו קיימת תופעה מוכרת של נשירת עלים מעצים, כדי שאלו יתחדשו ויצמחו מחדש בעונת האביב ולפני הקיץ. נשירת העלים עשויה לפגוע בנראות הקרקע של הגינה, נוסף על אפשרות של סתימת פתחי ניקוז המצויים בקרקע או מרזבים בגג הבית. בעזרת ניקוי הגינה מעלים אלו בעונת המעבר ע"י חברת גינון, ניתן למנוע בעיות מטרידות העלולות לצוץ בעונת החורף הגשומה.

ניקוי ושטיפה של שבילים

כתוצאה מתופעת נשית העלים, עשויה להצטבר פסולת טבעית החוסמת את דרכי הגישה אל הבית ומחוצה לו. לדוגמה שביל הכניסה המוביל מהרחוב אל פתח הבית, שטח החנייה ודרכי גישה אחרות המוכרחות להישאר נקיות ומטופחות. שירותי הניקוי כוללים גם פינוי וניקוי של שבילים אלו, גריפת עלים ושטיפה של דרכי הגישה המלוכלכות והחסומות.

גיזום ענפים ועצים

כדי לשמור על גינה מטופחת ונקייה כל העת, מומלץ לבצע פעולת מניעה של היווצרות לכלוך מעצים בעזרת גיזום מקצועי של הענפים. עצי פרי המוציאים פירות עשויים לקבל משקל גדול יותר כתוצאה מנשיאת הפרי, דבר העלול להקשות על גדילה תקנית ומיטבית של העץ. באמצעות גיזום של ענפים ארוכים, ויצירת מצע חדש וקל משקל לגדילת ניצני פירות ניתן גם להאריך את חיי העץ וגם למנוע מנפילת ענפים ופירות, וכך לכלוך של שטח הגינה.

ניקוי גינה מקצועי – שירות חד פעמי?

לרוב נהוג להזמין שירות ניקוי גינה באופן חד פעמי, זאת כדי להחזיר את מראה הגינה המטופחת באופן מקצועי ומהיר. לעיתים בתקופות של עונות מעבר, המאופיינות כאמור בנשירת עלים ויצירת פסולת טבעית בגינה, מומלץ להיעזר בשירותים אלו כדי לשמור על גינה יפה ואסתטית.

אהבתם? שתפו עם החברים!
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!